top of page

הרצאה 25: "לעמוד פנים אל פנים מול מציאות החיים פירושו לעמוד אל מול עצמך עם כל אי השלמות; לחבק את החיים בכל הלב, ללא מורא, ללא רחמים עצמיים או לחשוש להיפגע. אימרו לעצמכם: בכדי להפוך למי שאני רוצה להיות, עלי תחילה, ללא פחד או בושה או יוהרה, לעמוד אל מי ומה שיש בתוכי".

הרצאה 60: "אמת יש לחוות, לא רק לדעת אותה, על מנת שתהיה לה השפעה".

לחיות באמת

הרצאה 31: "הכרה עצמית ריאלית היא הבסיס להתפתחות."

"ככל שאתם מנסים לרמות , כך תעמיקו את רגש הבידוד או הבדידות".

הרצאה 29: "לחיות שלא באמת מפרידה אתכם מאלוהים".

הרצאה 16:

בקטע המובא כאן מההרצאה מדובר בבחירה של מתי מעט לחיות באמת:

"אין זו האפשרות היחידה ללכת בנתיב. אכן, העזרה שהקשר עם עולם הרוח שאלוהים יכול להעניק הוא בעל ערך רב. אבל כל אחד שיש לו את האפשרות הכי קלושה ללכת בנתיב, יובל - איכשהו, היכן שהוא- למקום הנכון ולאופן הנכון כך שהוא יוכל להביא את הנתיב, בין אם לבן אנוש או לרוח, ויוכל לקבל את החומרים ההכרחיים לעבוד איתם. זה יכול להיות באמצעות כנסייה או מורה מסויים, דרך רוח או באמצעות תקשורת ישירה וחזקה מאד להשראה. הרוחות מזהות היכן קיימת אפשרות; הן מזהות היכן קיים חשק או היכן הוא מתעורר. והן תדרכנה בהתאם לכך. כל אחד יקבל בדיוק את מה שהוא זקוק לו, היו בטוחים בכך. אף פעם לא התעוררה בעייה שמישהו שהיה מוכן לנתיב, לא קיבל את ההזדמנות לעשות זאת. זה לא קיים. החוקים של העולם האלוהי עובדים בדיוק רב מדי מכדי שזה יקרה.

הבעייה נעוצה הרבה יותר במצב בו אחוז גבוה של אנשים שיכלו לבחור בנתיב ושהובילו אותם למוצא כלשהו, בו יכלו להיות בנתיב, לבסוף לא נמצאים בנתיב. לעיתים קרובות, העולם של האל מנסה- שוב ושוב באפשרויות שונות- אבל המהות/ התמצית/ העיקר לא מובנים, כי הם לא רוצים להיות מובנים. תסתכלו במעגל שלכם- וזה דומה בכל מקום- הרבה יותר אנשים מגיעים מאלו שבאמת עובדים בדרך הנתיב. אתם יכולים להאמין שזה לא קורה על חשבון אחרים שייתכן ואין להם אפשרויות כאלו. ישנן סיבות טובות מאד לכל מה שקורה. אם זה כאן או במקום אחר. חופן מתוך מאות אכן יבחרו בדרך של הנתיב. כל אדם דגול, מורה, כומר או מי שיש לו תקשורת עם עולם האל יאמר את אותו דבר. הרבה מאד אנשים מונחים אליהם ורק חלק קטן מהם יגשים את הסיבה שלשמה הינחו אותם למורים רוחניים אלו. רוב האנושות עדיין לא נמצאת במצב של מוכנות לקחת את הנתיב המורכב /הקשה של שלמות. אם ילמדו ולו מעט בחיים האלו להיות אנשים טובים יותר, לקבל/ להשלים עם כך שאלוהים קיים, זה יכין אותם לנתיב בגלגול הבא. אתם רואים, העולם הרוחני נותן ליותר אנשים את ההזדמנות להשתנות בחיים האלה, למעט לאותם אנשים שכבר מצאו את מה שהם זקוקים לו ומה הטוב ביותר עבורם בגלגול הנוכחי."

כדי להימנע מכאב ומאומללות, אנחנו מנסים ליצור מציאות משלנו המבוססת על פתרונות מדומים. אולם, בהיותינו לא מושלמים ובגלל שהפתרון המדומה הוא הכחשת האל, המציאות שאנחנו יוצרים, גורמת לנו יותר כאב וקושי מזו שאנחנו רוצים לברוח ממנה.



bottom of page