top of page

כדי ללכת בדרך זו, אתם גם צריכים עזרה וייעוץ מבחוץ כדי שתוכלו להסיר את האבנים הראשונות שחוסמות את הדרך שלכם ליצירת קשר עם עולמו של אלוהים. מטרת העזרה החיצונית היא לאפשר עזרה פנימית, או, במילים אחרות, עזרה חייבת להגיע תחילה דרך תפיסה חושית חיצונית כדי להביא לאוטונומיה של התפיסה הפנימית או האינטואיציה. עזרה מבחוץ יכולה להינתן על ידי בן אדם שכבר הגיע לרמה גבוהה יותר בדרך זו, או דרך אחת מרוחות האל.

לבקש עזרה

אבל אין די בעזרה מבחוץ — ואין לחשוב שהיא מספיקה; זה רק תמריץ, רק הזרע שצריך להבשיל לפרי דרך העבודה שלכם. אתם חייבים להשיג פריצת דרך לאני הפנימי שלכם.


אם אתם באמת רוצים לשפר את עצמכם - ולכן קודם להכיר את עצמכם - אז, ככל שתמשיכו, תקבלו את העזרה הרוחנית הדרושה. זה יגיע אליכם בצורה מתרחבת. זה יעבור לסירוגין בין הדרכה חיצונית, זיהוי ותובנות שישמשו גם כתשובות וכתמרורים.

הֱיוּ מוכנים לקבל הדרכה לפעולה הנכונה, בקשו את העזרה, הֱיוּ פתוחים. זה כל מה שאתם צריכים לעשות. עם זאת, אם אינם מוכן לעקוב אחר ההדרכה, לא בתחום זה או בכל תחום אחר, לא ניתן לעזור לכם. אפשר לעזור לאנשים כל כך הרבה אם רק היו פותחים את עצמם שוב ושוב לקבלת עזרה. אך הם פשוט שוכחים לבקש זאת; ולעתים קרובות הם אפילו לא רוצים לחשוב על זה. כמה אושר, כמה אושר הם מאבדים בדרך זו.

אתם יכולים לעשות את זה רק בדרך הרוחנית הזו. אתם לא יכולים לעשות את זה לבד. אתם יכולים להשיג זאת רק באמצעות שני סוגי העזרה, העזרה החיצונית והפנימית. לאחר שקיבלתם את ההחלטה ללכת בנתיב הזה ולהתחייב לחלוטין לאלוהים, לא רק במילים וכאמונה כללית, אלא דרך הגישה הפנימית הכוללנית שלכם ועל ידי קבלת ההשלכות, הפנימיות והחיצוניות, הנובעות מההחלטה, תודרכו לעזרה החיצונית אשר תפתח דלתות פנימיות כך שניתן יהיה לבסס את העזרה הפנימית שהיא מגע אישי עם עולם הרוחות של אלוהים. בעזרת עזרה זו תוכלו להסיר כל עיוות רגשי.

bottom of page